V záujme zlepšenia funkčnosti webovej stránky, zlepšenia vášho zážitku pri jej používaní a s cieľom ponúknuť vám nové produkty a služby, používa naša stránka súbory cookies. Prezeraním našich stránok predpokladáme, že súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac informácií
Zvolený jazyk

Zákaznícke centrum SPP v Trnave na novej adrese

12. 09. 2016

Bratislava, 12. september 2016 – Zákaznícke centrum spoločnosti Slovenský plynárenský priemysel, a.s. (SPP) v Trnave prechádza z dôvodu skvalitňovania služieb zásadnou zmenou. Z dôvodu sťahovania na Kollárovu ulicu č. 25 bude preto v piatok 16. septembra 2016 zatvorené.   V nových priestoroch zamestnanci privítajú zákazníkov SPP už v pondelok, 19. septembra 2016 od 8.00 h.

V čase, keď bude Zákaznícke centrum SPP v Trnave zatvorené, môžu klienti využiť služby Zákazníckej linky SPP na telefónnom čísle 0850 111 363. V pracovné dni je linka dostupná od 7.00 do 20.00 h. Rovnako je k dispozícii aj online chat či kontaktný formulár na stránke www.spp.sk, prípadne sa zákazníci môžu obrátiť na operátorov SPP aj e-mailom na adrese zakaznickalinka@spp.sk.

Informácie o všetkých devätnástich zákazníckych centrách na celom území Slovenska sú zverejnené na stránke www.spp.sk/sk/domacnosti/kontakty/, pričom najbližšie dostupné centrá sú v Bratislave, Nitre alebo v Piešťanoch.

SPP sa touto cestou ospravedlňuje za možné komplikácie, avšak verí, že nové zákaznícke centrum ocenia všetci, ktorí ho následne navštívia. Otváracie hodiny v pondelky a stredy budú od 8.00 – 17.00 h (s obedňajšou prestávkou medzi 11.30 a 12.00 h). V utorky, štvrtky a piatky bude centrum otvorené v čase od 8.00 – 15.00 h (s obedňajšou prestávkou medzi 11.30 a 12.00 h).

Rýchly kontakt pre novinárov

Ondrej Šebesta, hovorca SPP
▲ Hore