V záujme zlepšenia funkčnosti webovej stránky, zlepšenia vášho zážitku pri jej používaní a s cieľom ponúknuť vám nové produkty a služby, používa naša stránka súbory cookies. Prezeraním našich stránok predpokladáme, že súhlasíte s používaním súborov cookies. Viac informácií

Vianočná kampaň od SPP je plná čistej energie

16. 12. 2020

SPP v novom vianočnom spote prináša  upokojujúcu harmóniu do rušných posledných dní roka 2020. Najväčší dodávateľ energií na Slovensku v spolupráci so svojou kmeňovou agentúrou Istropolitana Ogilvy súladne nadväzuje na svoje zelené kampane realizované v uplynulých dvoch rokoch, ktoré SPP profilujú ako silnú multikomoditnú spoločnosť, s dôrazom na inovatívny rozvoj produktov a služieb súvisiacich s čistou elektrickou energiou vyrobenou z obnoviteľných zdrojov. Kľúčová idea kampane vychádza zo zhudobnenej básne „Čistá pesnička“, ktorú pre SPP na mieru napísal slovenský básnik a skladateľ Vladimír Janček.

https://www.youtube.com/watch?v=sfSckUq97bY

Cieľom SPP je prinášať ľuďom čistú energiu zo slnka a vody, ktorá im vo forme elektriny vytvára teplo domova. A tento cieľ sme sa snažili kreatívne pretvoriť do hudobnej podoby. Už viac než rok sme oficiálnym výkupcom elektriny z obnoviteľných zdrojov na Slovensku. Sme garantom, že čo sa doma vyrobí, to doma aj ostáva. Pojem „čistá“ má pre nás, nielen v rámci tejto kampane viacvýznamový symbolický charakter. Počas sviatkov, chceme mať všetci doma rodinnú pohodu s našimi blízkymi. A do Nového roka chceme vstupovať s čistým štítom a prajeme si čistú myseľ, čistú lásku, ale aj čistú nádej do ďalších dní a mesiacov. Naša budúcnosť však priamo závisí aj na čistote životného prostredia, na zachovaní jeho udržateľnosti, ktorú vieme dosiahnuť práve vďaka rozumnému využívaniu čistej energie z obnoviteľných zdrojov,“ vysvetľuje Ivana Zelizňáková, riaditeľka odboru marketingu. 

SPP tak idylickým a netradičným spôsobom uzatvára pre rok 2020 svoje zelené aktivity, ktoré začiatkom roka 2020 viedla najmä cez komunikačnú líniu svojho produktu Uhlíková stopka. Ten reálne umožňuje zákazníkom SPP znižovať ich osobnú uhlíkovú stopu. Tisíce zákazníkov SPP, ktorí sa už pre produkt rozhodli, nedostávajú čisto teoretické rady, ale konkrétne prepočty, akú uhlíkovú stopu tvoria na základe ich individuálnej spotreby a o koľko sa im ju podarí znížiť, ak zmenia svoj prístup k využívaniu energií. „Uhlíkovú stopku sme spojili aj s našou osobnou iniciatívou obnovy zelených pľúc Slovenska v podobe výsadby stromov, v presne vybraných, kalamitami zasiahnutých oblastiach. Do konca tohto roka ich pod dohľadom odborníkov bolo vysadených spolu už 17 860. Len touto výsadbou sa podarí na Slovensku dlhodobo eliminovať približne 7 120 ton emisií CO2. V tejto aktivite chceme určite pokračovať aj na budúci rok,“ dopĺňa Andrea Danková, vedúca oddelenia produktového marketingu. Uhlíková stopka, elektrina z obnoviteľných zdrojov a ďalšie produkty, ale aj iné aktivity zamerané na udržateľnosť a ochranu životného prostredia v oblasti korporátnej spoločenskej zodpovednosti, sú prejavom reálnej transformácie SPP na multikomoditného dodávateľa. Postupná premena vychádza zo zelenej DNA SPP, ktorú charakterizuje zmena vnútorného postoja nielen spoločnosti ako takej, ale aj interného zainteresovania zamestnancov smerom k zeleným aktivitám a kreatívnym funkčným prozákazníckym riešeniam.  

SPP, ako zodpovedný energetický líder dlhodobo ponúka firmám, ale i domácnostiam, možnosť zadefinovať priestor pre šetrenie energií, ale i peňazí prostredníctvom realizácie energetických auditov. Prostredníctvom rozvoja CNG a LNG infraštruktúry rozvíja ekomobilitu a v roku 2021 plánuje vstúpiť prostredníctvom spoločného podniku ESCO Slovensko, ktorý vytvoril spolu so spoločnosťou ČEZ ESCO na trh poskytovania komplexných utilitných potrieb s intenzívnym zameraním na rozvoj moderných energetických riešení. Umožní tak zákazníkom realizovať náročné projekty energetických úspor, bez nutnosti veľkých investícií, s možnosťou ich splácania práve cez energetické úspory. „Pripravujeme tiež ďalšie čisté riešenia postavené práve na využívaní čistej energie. A nezabúdame na nikoho. Kreujeme individuálne riešenia, pretože pre SPP je každý zákazník rovnako dôležitý, bez ohľadu na jeho veľkosť,“ uzatvára Ivana Zelizňáková.

Rýchly kontakt pre novinárov

Ondrej Šebesta, hovorca SPP
▲ Hore